Seznamte se se zakladatelem Rituals

Chcete se dozvědět více o muži, který stojí za značkou Rituals? Raymond Cloosterman, zakladatel a CEO, je dynamická osobnost se zajímavým příběhem. Sedli jsme si s ním, abychom zjistili, jak to všechno začalo a kde nachází inspiraci.

Rituals: Nizozemský časopis vás jmenoval Pan Perfect, American Vanity Fair vás profiloval jako holandskou verzi Jamese Bonda. Jak dokonalý jsi v reálném životě?

Raymond: "Docela dokonalé, když se mě zeptáte (smích nahlas). Zeptejte se mé ženy na stejnou otázku a obávám se, že dostanete úplně jinou odpověď. Je to opravdu velmi lichotivé, ale nikdo není dokonalý. Kdyby něco, měl bych být zvaný Mr. Perfectionist. Když budujete globální značku jako Rituals, musíte usilovat o dokonalost: celou cestu, každý den. A musíte to dělat s vášní a zdravou dávkou posedlosti. Tak to vidím já , každopádně. Ve společnosti Rituals milujeme vytváření krásných věcí, které pomáhají měnit každodenní rutiny ve výjimečné okamžiky. Ale ve skutečnosti se to všechno musí sečíst: parfémy, produkty, design, obchody, služby a zkušenosti. můžeme toho všeho dosáhnout a udržet s tím krok, naše mise je úspěšná."

Rituals: Jak důležitý je pro vás vzhled?

Raymond: Vzhled je pro mě důležitý, ale není to všechno. Rád se dobře oblékám a dobře vypadám, určitě. A nošení toho nového obleku mi dodává dodatečnou jistotu. Ale vzhled je mnohem víc než jen fyzické vlastnosti." Je to, co někdo vyzařuje. Přirozeně mě přitahují lidé, kteří jsou optimističtí a kreativní, protože mě doslova nabíjejí energií. Na konci dne záleží jen na tom, co je uvnitř. Ale nikdy neuškodí udělat skvělý dojem tvůj vzhled."

Rituals: Kde vlastně čerpáte inspiraci pro svou kreativitu?

Raymond: "Inspiraci nacházím v cestování a také v poznávání jiných kultur, poznávám nové lidi a navštěvuji maloobchody v každém koutě světa. Jsem pravděpodobně jeden z mála kluků, kteří skutečně rádi nakupují. Což je ve skutečnosti důležité součástí mé práce; rozpoznávat, co se lidem líbí a co se děje v trendu. Abych zůstal na špici, musím lépe než kdokoli jiný rozumět tomu, co naši zákazníci chtějí. A nejlepší na mé práci je, že jsem schopen realizovat to s týmem velmi talentovaných lidí."

Rituals: Kde začít a jak se dostanete ke konečnému výsledku?

Raymond: "Většina našich produktů je inspirována starověkými obřady. Když objevíme nový tradiční obřad, o kterém si myslíme, že stojí za to se s lidmi podělit, začneme důkladně zkoumat každý aspekt. Které ingredience používali a proč? Jak postupovali při svých rutinách?" A tak dále. Tyto ingredience pak představujeme našim parfumérům a společně je převádíme do moderní řady luxusních produktů.

Ale motivuje nás i moderní doba. Například jsme si uvědomili, že lidé tráví spoustu času a peněz na vybírání a navrhování nové kuchyně a poté si koupí nepříliš skvěle vypadající mýdlo na ruce ze supermarketu, které se při návštěvě přátel narychlo hodí do skříně. Cítili jsme, že bychom mohli být lepší, a také jsme to udělali. Navrhnutím elegantní řady produktů, které na vaší kuchyňské lince nevypadají nepatřičně.“

Rituals:  Jak úzce jste zapojeni do vývoje nových produktů?

Raymond: "Máme silný tým lidí, kteří pracují v našem inovačním oddělení, a já se velmi angažuji, protože je to jeden z mých oblíbených aspektů v mé práci: pomáhám vytvářet a navrhovat produkty a obchody. Vášnivě pracuji pro Rituals a pro všechny lidi." kteří v to věří a snaží se něco změnit pomocí speciálních produktů a zkušeností. Vím, že neměníme svět, ale rád bych věřil, že přispějeme tím, že uděláme rozdíl v tomto odvětví."

Rituals: Když už mluvíme o změně, udržitelnost je hlavním faktorem pro mnoho společností v tomto odvětví. Jak rituály odpovídají na toto volání?

Raymond:  "Udržitelnost je pro nás velmi důležité téma a v této oblasti jsme udělali několik významných kroků. Nyní připravujeme výroční zprávu o udržitelnosti, kterou si můžete přečíst zde a poskytuje jasný přehled o všech opatřeních a úsilí, které jako společnost podnikáme." , a přebíráme posledních 20 let. Nejen proto, abychom snížili naši ekologickou stopu, ale zároveň abychom zajistili, že zanecháme otisk prstu blahobytu, ať jdeme kamkoli. Naším posláním je koneckonců vytvořit cestu k udržitelný blahobyt pro planetu, protože jde o podporu vaší cesty k osobní pohodě.

Potřeba lepšího blahobytu lidí i planety je univerzální a aktuálnější než kdykoli předtím. Všichni chceme zanechat svět lepším a šťastnějším místem pro naše děti ve srovnání s tím, jak jsme jej našli. Všichni si přejeme vidět přírodu, životní prostředí a budoucí generace vzkvétat a vzkvétat a užívat si oduševnělého života. Abychom dosáhli tohoto poslání, musíme všichni převzít vlastní odpovědnost. Všichni musíme zrychlit své úsilí, jednat a podnikat kroky, velké i malé. Tato cesta je samozřejmě neustálým vývojem. V naší výroční zprávě také objevíte naše mnohé další sociální a ekologické snahy. Náš přechod na smlouvy na zelenou elektřinu pro všechny naše vlastní obchody a způsob, jak se vyhnout více než 200 000 kg obalového materiálu ročně, mimo jiné díky věrným zákazníkům, kteří používají naše ekologicky šetrné náplně."

Rituals: Jako kreativní síla za značkou musíte mít soubor rutin, které sami dodržujete. Chcete jmenovat alespoň některé?

Raymond: "Jsem muž se silnými návyky. Byl jsem vychován s představou, že na malých věcech záleží. Takže praktikuji každodenní věci, které dělá většina lidí: holení, ráno si dám šálek Earl Grey, čas od času si odpočinu." a vždycky si dám sklenku bílého vína, když se vrátím z práce. Na duchovnější úrovni, když cestujeme s rodinou do zahraničí, vždycky se snažíme najít někde starý kostel, abychom někomu zapálili svíčku. Je to malý okamžik reflexe; být vděčný za to, co máme, a uvědomit si, co musíme dát."