Nejčastěji kladené dotazy

Doprava

Doprava

Jaké možnosti doručení si mohu vybrat?

Objednávku si můžete nechat doručit na adresu domů nebo na výdejní místa. Spolupracujeme se společnostmi PPL, GLS, Zásilkovna a Česká Pošta.

Jak mohu sledovat stav své objednávky?

E-mailem obdržíte následující aktualizace:

  • Potvrzení o přijetí objednávky.
  • Jakmile bude vaše objednávka zabalena, obdržíte link pro sledování, díky němuž budete moci sledovat její stav u našich dopravců.
  • Pokud je kurýr s vaší objednávkou na cestě, upozorní vás kurýrní společnost.

Poštovné

Objednávky nad 999 Kč s doručením na výdejní místa jsou doručovány zdarma. Objednávky s doručením na adresu jsou zdarma od 1 500 Kč.

U objednávek do 999 Kč s doručením na výdejní místa je účtován poplatek za doručení následovně:

  • Zásilkovna na výdejní místo 50 Kč
  • PPL na výdejní místo 50 Kč
  • GLS výdejní místa 50 Kč

U objednávek do 1 500 Kč s doručením na adresu je účtován poplatek za doručení následovně:

  • PPL 80 Kč
  • GLS 80 Kč
Platba

Platba

Jak mohu objednávku zaplatit?

Snažíme se vám platbu co nejvíce usnadnit. Objednávku můžete bezpečně dokončit pomocí následujících platebních metod:

  • Platba pomocí Apple Pay - Platba kartou uloženou v Peněžence Apple Pay.
  • Platba kartou - Platba kartou online
  • Platba pomocí Google Pay - Platba kartou uloženou v Peněžence Google.
  • Odložená platba – PlatímPak - Nakoupíte hned, zaplatíte později. Bez poplatku. Obchodník obdrží platbu okamžitě.
  • Dobírka – platba kurýrovi při převzetí v hotovosti nebo kartou

Jak mohu použít svou dárkovou poukázku?

Dárková poukázka Rituals má omezenou platnost a to 180 dnů od data zakoupení, lze jí uplatnit pouze v našich kamenných prodejnách.

Byla moje objednávka úspěšně zaplacena?

Po zadání objednávky se obvykle zobrazí, že částka za nákup byla okamžitě odepsána z vašeho účtu. Referenční číslo platby často obsahuje číslo vaší objednávky. Pokud vám něco není jasné, ověřte si, která situace se vás týká:

Objednávka nebyla uhrazena, částka nákupu nebyla stržena.

V tomto případě se zpracování platby nezdařilo. Dorazí vám na email odkaz na znovu uhrazení objednávky.

Objednávka zaplacena, ale neobdrželi jste potvrzení objednávky.

Potvrzení objednávky vám zpravidla přijde do hodiny od jejího odeslání. Doporučujeme vám zkontrolovat, zda se tento e-mail nenachází ve složce nevyžádané pošty. Pokud jste jej neobdrželi, samozřejmě vám rádi pomůžeme.

Potvrzení o přijetí objednávky, ale bez možnosti sledování a dohledání.

Veškeré informace o doručení obdržíte, jakmile bude vaše objednávka na cestě.

Moje objednávka

Moje objednávka

Co mám dělat, když jsem něco objednal špatně, mohu objednávku zrušit?

Bohužel objednávka již stornovat nelze. Objednávku nám, ale můžete vrátit přes náš formulář a následně vám vrátíme peníze.

Nevidíte částku za stornovanou objednávku? Pak vám rádi pomůžeme dále, když nás kontaktujete a sdělíte nám číslo své objednávky.

Neobdržel jsem potvrzení objednávky, byla moje objednávka úspěšně přijata?

Potvrzení objednávky vám zpravidla přijde do hodiny od dokončení objednávky. Nezapomeňte také zkontrolovat složku spamu, pokud jste jej dosud neobdrželi. Pokud nedorazilo, zkontrolujte, zda byla částka nákupu odečtena z vašeho účtu. Pokud tomu tak je, můžete s jistotou předpokládat, že objednávka proběhla úspěšně. Číslo objednávky najdete také v odkazu na platbu.

Pokud jste neobdrželi potvrzení ani několik hodin po odeslání objednávky, informujte nás prosím, abychom vám mohli dát vědět, zda vše proběhlo v pořádku.

Neobdržel/a jsem dárek k objednávce?

Dárek k nákupu si každý zákazník musí vložit do nákupního košíku sám z důvodu, že máme pro vaši spokojenost na výběr z více dárku a každý zákazník má jiné preference. Na tuto skutečnost jste upozorňováni v nákupním košíku. Zde naleznete naše pravidla pro dárky k nákupu.

Reklamace

Reklamace

Jak mohu vrátit objednávku?

Vrácení zásilky začíná registrací vrácení. Pomocí našeho formuláře pro vrácení můžete snadno uvést, které výrobky nám chcete vrátit. Poté obdržíte e-mail s pokyny a štítkem pro vrácení.

Vytiskněte si štítek pro vrácení a nalepte jej na krabici, kterou řádně zabalíte. Ujistěte se, že vracené výrobky splňují naše podmínky pro vrácení.

Jak rychle obdržím své peníze po vrácení?

Poté, co nám bude doručena vaše vrácená zásilka, vám co nejrychleji vrátíme částku za nákup prostřednictvím vašeho původního způsobu platby. Může trvat až 14 dní, než bude vaše vrácená částka po obdržení plně zpracována. Pokud ani po uplynutí této lhůty nedorazí částka za nákup na váš účet, rádi vám pomůžeme dále s využitím čísla vaší objednávky a potvrzení o odeslání.

Obchody

Prodejny

Jak zjistím, zda je produkt skladem na prodejně?

Je skvělé, že nás chcete navštívit naše kamenné prodejny. Bohužel na e-shopu nelze zjistit skladovou dostupnost na prodejně. Pokud chcete mít záruku, že z prodejny neodejdete s prázdnou, doporučujeme před návštěvou prodejnu kontaktovat. Naši zaměstnanci vám rádi sdělí, zda je vaše oblíbené zboží skladem.

Jsou Vaše akce na prodejnách stejné jako na e-shopu?

Chceme vám nabídnout skvělý zážitek jak v obchodě, tak online a zkoumáme možnosti, jak obohatit vaši návštěvu. V našich prodejnách vás přivítáme šálkem dobrého čaje, nabídneme vám chvilku odpočinku a vy si můžete osobně vychutnat náš sortiment. V našem internetovém obchodě si zakoupíte celý náš sortiment a užijete si tu lehkost, že vám objednávku můžeme doručit na vámi zvolenou adresu nebo výdejní místo.

Přehled všech našich aktuálních akcí najdete na našich webových stránkách. Ne všechny propagační akce platí také v prodejnách. To je dobré vědět, když chcete využívat naše výhody online.

Mohu si produkt vyměnit na prodejně?

Výrobky, které jste si objednali online, můžete vrátit pomocí našeho formuláře pro vrácení zboží. Vrácení na prodejně není možné.

Sustainability

Udržitelnost

Jak přispíváme k lepší planetě?

Udržitelnost je pro nás velmi důležitá. Záleží nám na vaší osobní pohodě stejně jako na planetě. Věříme, že když budeme s nadšením pečovat o obojí, můžeme učinit kroky k udržitelnější budoucnosti. Jsme odhodláni minimalizovat náš dopad na životní prostředí a činit zodpovědná rozhodnutí, která mají pozitivní vliv na svět.

Naše činnost je založena na třech pilířích: Čistota, vědomí a péče. To znamená, že všechny naše výrobky pocházejí ze zodpovědných zdrojů, mají čisté složení a jsou dermatologicky testovány, vědomě volíme obaly a inspirujeme spotřebitele k oduševnělému životu.

Jsou vaše produkty testovány na zvířatech?

Společnost Rituals Cosmetics je proti testování na zvířatech od svého založení v roce 2000. Nikdy jsme netestovali žádné naše jednotlivé složky ani hotové výrobky na zvířatech a nespolupracujeme s dodavateli, kteří tak činí. Místo toho využíváme pomoci nadšených dobrovolníků, nezávislých dermatologů a bezpečnostních institucí, abychom zajistili, že naše výrobky plně vyhovují požadovaným předpisům.

Potřebujete pomoc?

Kontaktujte náš zákaznický servis, který Vám se vším velice rád pomůže.

Jsme k dispozici pro všechny Vaše dotazy od pondělí do pátku 08:00 - 15:00

whatsupp

Chat

Začít chat
Otevřít Whatapp konverzaci
Momentalně jsme zaneprázdněny - budeme zpátky hned jak to bude možné
phone

Volat

+420 736 625 287
Platí místní sazby
Nejsme online
email

Email

ZAŠLETE NÁM ZPRÁVU
Kontaktní formulář
Dostupné od 8:00 do 15:00. Odpověď do 24 hodin.
messenger

Online chat

Začít chat
Otevřit chat
Dostupné od 8:00 do 15:00