Vrácení zboží a reklamace

Nemáte z dodaného zboží radost a chcete jej do 30 dnů vrátit? Je poškozené? Nebo jej chcete vyměnit za jiný produkt? Je to jednoduché.

Prvním krokem je detailně vyplnit následující elektronický formulář. Díky službě Retino budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku, až do konce. Jistě Vás mile překvapí, jak u nás zboží snadno a rychle vyměníte či vrátíte.

Při výměně nebo vrácení zboží je nutno vrátit nepoškozené zboží, bez známek užívání v původním nepoškozeném obalu.

Vracené zboží řádně zabalte do papírové krabice a odneste jej do Vámi zvoleného výdejního místa v siťi Zásilkovna nebo PPL Parcel Shop. V případě, že zboží nebude řádně zabaleno bude Vám reklamace zamítnuta. Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a pošleme buď to peníze za vrácené zboží zpět na účet do 14 pracovních dnů nebo požadovaný nový produkt.

V případě, že jste k nákupu obdrželi dárek zdarma Classic a Vaše objednávka již při vrácení produktů nesplňuje podmínky dané akce, prosíme o vrácení obdrženého dárku. V případě nedodržení podmínky, bude tento produkt zpoplatněn částkou 100 Kč.

V případě, že jste k nákupu obdrželi dárek zdarma Deluxe a Vaše objednávka již při vrácení produktů nesplňuje podmínky dané akce, prosíme o vrácení obdrženého dárku. V případě nedodržení podmínky, bude tento produkt zpoplatněn v plné vyši produktu.

 

 

 

 

 

Vyplňte svou e-mailovou adresu a číslo objednávky, abyste vaše objednávka byla nalezena. Poté si můžete vybrat výrobek (výrobky), který chcete vrátit. Číslo objednávky najdete na faktuře nebo v potvrzovacím e-mailu.