Vrácení zboží a reklamace

Nemáte z dodaného zboží radost a chcete jej do 30 dnů vrátit? Je poškozené? Nebo jej chcete vyměnit za jiný produkt? Je to jednoduché.

Prvním krokem je detailně vyplnit následující elektronický formulář. Díky službě Retino budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku až do konce. Jistě Vás mile překvapí, jak snadno a rychle u nás zboží vyměníte či vrátíte.

Při výměně nebo vrácení zboží je nutné vrátit nepoškozené zboží, bez známek užívání, v původním nepoškozeném obalu.

Vracené zboží řádně zabalte do papírové krabice a odneste jej do Vámi zvoleného výdejního místa nebo si objednejte k Vám na adresu kurýra. Pokud zboží nebude řádně zabaleno, bude Vám reklamace nebo vratka zamítnuta. Jakmile se balíček vrátí k nám, zkontrolujeme jej a nejpozději do 30 pracovních dnů Vám buď vrátíme peníze zpět na účet, nebo zašleme požadovaný nový produkt.

Pokud jste k nákupu obdrželi dárek zdarma a Vaše objednávka již při vrácení produktů nesplňuje podmínky dané akce, prosíme o vrácení obdrženého dárku. V případě nedodržení této podmínky bude tento produkt zpoplatněn. Jestliže se jedná o produkt určený k prodeji - dárek Deluxe, bude účtována jeho plná prodejní cena. Pokud jde o produkt, který není součástí běžného sortimentu - dárek Classic, bude tento dárek zpoplatněn částkou 200 Kč.

 

 

 

 

 

 

Prosíme, vyplňte svou e-mailovou adresu a číslo objednávky, aby mohla být vaše objednávka nalezena. Poté si můžete vybrat produkt(y), které chcete vrátit. Číslo objednávky naleznete na faktuře nebo v potvrzovacím e-mailu.