Zpět do obchodu

Registrace

Často kladené dotazy

OBECNÉ DOTAZY

1. Je kosmetika Rituals přírodní?

Výrobky Rituals jsou na přírodní bázi, obsahují tedy minimální množství konzervantů a stabilizátorů z důvodu trvanlivosti výrobků. Na výrobu jsou využívány obnovitelné zdroje (např. za každý pokácený strom použitý při výrobě výrobků je vysazen nový).

2. Je kosmetika Rituals testována na zvířatech?

Ne, nikdy netestujeme žádný z našich produktů nebo složek na zvířatech a ani nepožadujeme od třetích stran, aby pro nás provedli toto testování. Zákon testování na zvířatech zakazuje (podle nařízení o kosmetice č. 1223/2009). Důkazem je i naše podpora holandské Společnosti pro nahrazení testování na zvířatech (Proefdiervrij) https://proefdiervrij.nl/merken-overzicht/). Naše výrobky jsou testovány na lidských dobrovolnících.

3. Je kosmetika Rituals vhodná pro vegetariány či vegany?

Žádné Rituals výrobky neobsahují živočišné složky a jsou tedy vhodné pro vegetariány. Některé výrobky (především z řady Ayurveda a produkty na rty) obsahují med a včelí vosk, nejsou tedy vhodné pro vegany. Veškerý další sortiment je pro vegany vhodný.

4. Obsahují výrobky Rituals parabeny?

Ne, žádný z výrobků neobsahuje parabeny.

5. Máte kamenné prodejny i mimo Prahu?

V současné době jsou kamenné prodejny v Praze, Brně, Pardubicích a Českých Budějovicích. Jejich přesný seznam naleznete v rubrice Naše prodejny. Můžete využít i náš e-shop.

E-SHOP

1. Zasíláte i na Slovensko a je možná platba Eurem?

Ano, klasicky vytvoříte objednávku, v kroku č.2 zvolíte Slovensko a poté zvolte platbu bankovním převodem. Objednávku dokončete v Kč, nic neplaťte a následující den vám přijde e-mail s pokyny k platbě v Eurech.

2. Za jak dlouho od objednání mi bude doručena moje objednávka na Slovensko?

Pro objednávky na Slovensko je možná pouze platba předem převodem na účet. Jakmile obdržíme platbu, následující den předáme přepravci, přijde vám potvrzení o odeslání a do tří dnů doručí přepravce zásilku k vám.

3. Za jak dlouho od objednání mi bude doručena moje objednávka do ČR?

Pokud platíte předem převodem na účet, jakmile obdržíme platbu, následující den předáme přepravci a ten do dvou dnů doručí zásilku k vám domů. Pokud zvolíte platbu na dobírku či online platbu (GoPay, online převod..), následující den předáme přepravci a ten do dvou dnů doručí zásilku k vám domů.

4. Cena poštovného do ČR a na Slovensko?

Viz článek zde.

5. Je možné zboží objednané z e-shopu vyzvednout v kamenné prodejně?

Bohužel toto není možné.

6. Zasíláte poštou vzorky parfémů/krémů atd.?

Vzorky bohužel zasílat nelze, jelikož jsou tvořeny převážně přímo na přání zákazníka na našich kamenných prodejnách.

7. Mohu platit dárkovou poukázkou na e-shopu?

Ne, v současné době toto možné není, z technických důvodů lze dárkovou poukázkou platit pouze v kamenných prodejnách.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.